www.halaszyiskola.hu
A Mi nagy könyveink

Kezdőlap|Cikkeink, publikációink

Halászysok kétkeréken

A Halászy Károly Általános Iskola diákjai és tanárai július 29. és augusztus 4. között Bringás vándortáborban vettek részt a Balaton-felvidéken. 240 km kerékpározás hegyen-völgyön, Veszprémtől Keszthelyig, Nemesvámostól, a Nivegy-völgyön át Nemesvitáig. Az épített örökségek és természeti csodák megtekintésével, várak, kilátók, kastélyok és múzeumok mellett a kis falvak rejtett kincseinek felfedezésével, a táj szépségeinek megismerésével, strandolással, hajózással és remek programokkal telt a hét. Élményekkel gazdagon tért haza vidám kis csapatunk.

Teljes cikk
(Képek a galériában)

Gyalogos vándortábor Mátrában

A túra a siroki várnál indult, majd a Mátra gerincére kaptatva, kelet-nyugati irányban keresztülhaladt a hegyen.
Utunk során számtalan természeti és földtani értékkel, történelmi emlékhellyel ismerkedhettünk meg. A Csevice Erdei Iskola szálláshelyünkön meglepetés születésnapi bulit szerveztünk a 13. éves túratársunknak.
 Felkereshettük az Ilona-völgyi vízesést, megnézhettük a parádfürdői Cifra Istállót.
A galyatetői pihenőnapon elfeledhettük az emelkedők fáradalmait, vizsgálhattuk a csillagokat. Az Óvár, az Ágasvár és a Csetei-vár romjainak felfedezésével leereszkedtünk Fenyvespusztára.
Legemlékezetesebb éjszakáink a Nagybükkfai-tisztás és a Fenyvespuszta, Cseresznyés-torok nomád táborhelyeken volt, mert itt élhettük át, hogy milyen az élet áramellátás nélkül.

Gratulálunk mindenkinek a 60 km teljesítéséért hazánk legmagasabb hegyvidékén!

(képek a galériában)

Kirándulások

A Halászy falain kívül –  A Halászy osztálykirándulásai és táborai a 2018/19-es tanévben a teljesség igénye nélkül

Osztályaink szeptembertől hazánk szebbnél-szebb tájait járták be.

A Határtalanul program keretében Szlovákiában járt a 7. évfolyam. Megismerkedhettek Balassi Bálint, Madách Imre és Mikszáth Kálmán életútjával kicsit közelebbről és életszerűbben.

Pályáztunk és nyertünk! Három csodás napot töltöttünk a Zánkai Erzsébet-táborban. Köszönjük az anyagi támogatást az „ÓCSA-HALÁSZY KÁROLY ISKOLÁÉRT” alapítványnak.

Köszönet a szülőknek, akik segítettek, mint sofőrök és kísérők.

VAKÁCIÓ!!!Várnak a Halászy-s táborok - Révfülöp, Palást, Iskolanyitogató, Erzsébet-tábor, Erdei Vándortábor Mátrában, Balaton-felvidéki kerékpáros vándortábor, Őrségi kerékpáros vándortábor, sporttáborok, Hadtörténeti tábor - már csak napsütés kell a jókedv mellé :-)

Tanulóinknak még lehetőségük van az Egressy Gábor Szabadidőközpont által szervezett táborokban szünidőzni.

Hálás szívvel köszönöm a szervezők áldozatos munkáját!

„… a jókedvűnek pedig mindig ünnepe van.”(Péld. 15:15)

Nagy sikert aratott a 6.c furulya zárókoncertje

Köszönjük Denkéné Vígh Melinda tanárnő 6 évi áldozatos felkészítő munkáját!

Zánkai Erzsébet-tábor

Pályáztunk, nyertünk, és a Zánkai Erzsébet- táborban töltöttünk három csodás napot.
Köszönjük az anyagi támogatást az „ÓCSA- HALÁSZY KÁROLY ISKOLÁÉRT „alapítványnak.
Köszönet a szülőknek, akik sofőrök és kísérők voltak.

Az idei tanévben is részt vettünk a kistérségi  KI MIT TUD?-on a Szigethalmi Szent István Általános Iskolában. Molnár Orsi Matróz dalát koreografálta és betanította Jakab Cintia táncoktató.

Nyomtatható

5.D osztály az Aquincumban

Az Ócsai Halászy Károly Általános Iskola 5.D osztálya 2018. március 23-án ellátogatott tanulmányi kirándulás keretében az Aquincumi Történelmi Múzeumba. CIKK

2018-as Halászy napok eredményei

Az idei tanévben is megrendezésre került iskolánkban a névadónkról elnevezett Halászy-napok. A három napra tervezett iskolai rendezvénysorozaton a legkisebbek is részt vettek... CIKK

Támogassa iskolánkat
8.c
8.d
Határtalanul
Hon- és népismeret oktatási segédanyag